سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسپانسرهای لیگ برتر انگلیس برای فصل 2019/20

اسپانسرهای لیگ برتر انگلیس برای فصل 2019/20

 

شاید برگه ای از کتاب های باشگاه هایی مانند منچستر یونایتد - که در 46 سال همکاری پایدار ایجاد کرده است تا درآمد کل اسپانسر خود را به 323.87 میلیون دلار برساند - این سازمان تصمیم گرفت چندین حامی را برای بهبود جهانی خود به همراه داشته باشد. درخواست.

آقای ویاسک گفت: "ایده پشت سر گذاشتن حمایت مالی عنوان ، که 48.5 میلیون دلار در هر فصل درآمد داشت ، ایجاد یک تصویر با نام تجاری تمیز برای لیگ برتر بود ، به دنبال ردپای لیگ های ورزشی آمریکا مانند NBA و NFL به عنوان وسیله ای افزایش ارزش لیگ فراتر از تلویزیون.

"استراتژی مشارکت در لیگ به چندین مشارکت متمرکز است ، با هفت شریک رده ، لیگ را با انعطاف پذیری بیشتر ، در حالی که فرصت هایی برای باشگاه ها فراهم می کند ، فراهم می کنند."

در اینجا نگاهی دقیق تر به هشت اسپانسر لیگ برتر انگلیس - و یکی از دارنده های پروانه آن - برای فصل 2019/20 داریم.

 

EA Sports
گروهی از بازیکنان eSports در یک تورنمنت در کلن با فیفا بازی می کنند (اعتبار: Marco Verch / Flickr)
به عنوان توسعه دهنده محبوب ترین سری بازی های ویدیویی فوتبال FIFA در جهان ، منطقی است که EA Sports با EPL به عنوان "شریک اصلی" ارتباط برقرار کند.

این گیمر نه تنها به مجوزهای لیگ برتر برای بازیکنان و باشگاه ها دسترسی کامل دارد ، بلکه در ژانویه 2019 ، لیگ ePremier را راه اندازی کرد تا فوتبال انگلیس را به صحنه رو به رشد ورزشها برساند.

هر مقیم انگلستان با سن بیش از 16 سال می تواند در مسابقات مقدماتی آنلاین برای لیگ ePremier رقابت کند ، که پس از آن 20 بازیکن به نمایندگی از هر یک از باشگاه های مسابقات در مسابقات PS4 و Xbox در یک مسابقه نهایی دو روزه در یک مکان اختصاصی در لندن شرکت کردند. ، در ماه مارس برگزار شد.

لیگ برتر ePremier بدون شک در سال 2020 برگزار می شود ، با EA Sports در سال 2019 قراردادی سه ساله به ارزش 17.5 میلیون دلار در هر فصل امضا می کند - بالاترین مبلغ در میان اسپانسران.

 

بارکلی
با وجود حذف حقوق حمایت مالی از عنوان پس از 15 سال در سال 2016 ، بارکلی به همکاری خود با لیگ برتر به عنوان "بانک رسمی" ادامه داده است.

این برنامه به مدت سه سال در سال 2019 به ارزش 12.98 میلیون پوند در هر فصل تمدید شد.

بارکلی ، یکی از "چهار بزرگ" بانک های انگلیس ، در 42 کشور فعالیت می کند و 130،000 کارمند دارد.

منبع : pariskocholo